۱۳۹۲ آبان ۱۶, پنجشنبه

ورکشاب تویتر

سلام دوستان : می خواستم زودترازاین ها برای شما ازورکشاپ یک روزه ای که تحت نام رسانه های اجتماعی بود،بنویسم ولی نسبت کارهای زیادی که دردفتربا آن روبرو هستم ،دراین مدت نتوانستم. اشتراک کننده گان دراین ورکشاپ 32 نفربودند که ازاین تعداد فقط به تعداد 12 نفرازآنان را خانمها تشکیل می دادند.اشتراک کننده گان همه مجبوربودند که ازکامپیوترهای شخصی لب تابشان استفاده کنند.تقریبا زیاد ترین بخش این ورکشاب فوکس بالای تویتر بود . ازآنجا که کامپیوترم متاسفانه به انترنت وصل نشد ،نتوانستم آن چنانکه باید استفاده کنم، نتوانستم.استادان محترم این ورکشاپ محترم خانم مریم که تخلص شان را یادم رفته و محترم امید حق بین جوان بااستعداددررشته رسانه های اجتماعی . آنها نحوه درست کردن حساب کاربری تویتر و نحوه استفاده ازآن را به همه یاد می دادند.یادم نرود که نان چاشتی که ترتیب داده بوند خیلی خوب بود یعنی ازچیزی کم نداشت می شد آدم بگوید که یک وعده غدای کامل و خوب .به شما خطاب به بامیانی ها می گویم که شما هم اگرروزی خواستید ورکشاپی ، برنامه ای داشته باشید توصیه میکنم درهمین هوتل بگیرید، پشیمان نمی شوید. وخلاصه ازاین لحظه تصمیم گرفتم که ازفیس بو ک و شاید م وبلاگ کمی دوری کنم و بیشتر بالای تویتر که آنقدرها هم خوب بلد نیستم ،تمرکزکنم. بنا بر تعریفاتی که ازاستاد شنیدم ،این شبکه باید خیلی دلچسب ترازفیس بوک و وبلاگ باشد ولی می خواهم حداقل چندوقتی هم که شده امتحان کنم. ولی بدبختانه دراین روزها اینقدرسرم شلوغ است که بعضی وقتها پیاله بزرگی که درآن چای میخورم را فراموش میکنم یخ می شود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر