۱۳۹۲ شهریور ۲۴, یکشنبه

آهنگ نغمه دوستان

درموبایل مان یک پیام آمد، این که اگرشما آهنگ نغمه دوستان می خواهیدو همان لحظه هم آهنگ جدید افغانستان را پخش کرد و گفت اگرمیخواهید که این آهنگ درنغمه دوستانتان ثبت شود. فلان دگمه را بزن، من هم زدم و بعد ازاین که نمی دانم تقریبا 25 افغانی یا کمتربیشتر ازحسابمان کات کرد. ولی بعدا که ازگوشی همسرم به موبایلم زنگ زدم با تعجب دیدم که آهنگ وحید قاسمی که درباره احمد شاه مسعود خوانده است را درنغمه گوشی موبایلم ثبت کرده است.ازآن لحضه به بعد دونفرازدوستانم که برایم زنگ زدند ملامتم کردند که مگرقحطی آهنگ بود که رفتی ورفتی این آهنگ را درموبایلت ثبت کرده ای و من هم دوست دارم که عکس العمل کسانی را که برایم زنگ میزنند را بشنوم و بخاطرهمان نمی خواهم این آهنگ را ازبین ببرم . قابل ذکراست که من ازجمله کسانی هستم که تا حال ازهیچ آهنگی درنغمه موبایلم استفاده نکرده ام.وهمیشه ساده گی رادوست دارم ومن همیشه می گویم که زیبایی درسادگی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر