۱۳۹۲ دی ۲۶, پنجشنبه

صدای دمبوره

چندوقتی است که درتویتر حساب کاربری بازکردم .راستش آشنایی زیادی با تویتر ندارم. یک چند نفری را هم فالوو کردم و روزانه یک سه چهارمطلبی می نویسم و نمی دانم کسی این نوشته های مرا می بیند ، میخواند یا نه ؟ می بینم که یکی یک چیزی نوشته و چندنفردیگه هم مطلبش را به حساب دنبال کردند و یک چیزهایی می نویسند و لی ازنوشته خودم نمی دانم که عاقبتش به کجاها می رسد. دوستانی که خواستند که آدرس تویتر مارا داشته باشند این هم آدرس: alimehraeen
من وهمکارم دریک اتاق نسبتا بزرگ هستیم که همین الان او رفت و من هم باخلاص کردن کارها،مخصوصا فرستادن راپورهای خسته کن هفتگی ،یک فولدرآهنگ های دمبوره هزارگی را با صدای بلند گذاشتم و دارم همان طورکه می نویسم،گوش میکنم .و به حساب حال میکنم.بعد ازیک روزکاری پنج شنبه و مصروفیت های زیاد ، صدای دمبوره می تواند تااندازه ای ، آرام بخش باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر