۱۳۹۲ تیر ۴, سه‌شنبه

حملات دردروازه قصر

حملات انتحاری درقصر
حملات انتحاری وانفجاری دردروازه شرقی ارگ ریاست جمهوری امروزصبح ازساعت 06:30 صبح شروع و تاساعاتی ادامه داشت. گفته می شود که افرادانتحارکننده ملبس به لباسهای عساکرخارجی را به تن داشته و بامدرن ترین موترها می خواستند که داخل قصر شوند ولی با شک موظفین امنیتی آن جاقرارمی گیرند که منجربه زدوخورد بین دوطرف و حداقل 10 انفجارپی درپی راهمراه داشته است. نمی دانم که این گونه افرادتوسط چه کسی وازکجا سازماندهی می شود ولی کارشان به جایی رسیده اند که می خواهند درروز روشن داخل قصر ریاست جمهوری جایی که بالاترین مقام مملکتی سکنی دارد. ولی یقین دارم که هرکدام ازاین گونه حملات برای افغانستان و به خصوص این حمله متوجه ریس جمهورحامد کرزی است. که به نحوی گفتگو با کرزی به حساب می آید. مردم ازبیم 2014 حرفهایی می گفتند ولی من آدم خوش بینی هستم و به دلم این گونه حرفها راراه نمی دادم ولی من هم کم کم این اعتماد به نفسم روبه سقوط است....... 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر