۱۳۹۳ فروردین ۱۳, چهارشنبه

گرفتن کارت رای دهی

بعد ازآنکه سه چهاردفعه ای که برای اخذکارت رای دهی به لیسه مرکزبامیان مراجعه کرده بودم و بدبختانه بدلیل صف های طولانی مردم که خواهان کارت بودند، موفق به این کارنشده بودم ، عزم خودراجزم برای پیداکردن کارت انتخابات قبلی ام که درخانه گم شده بود، کردم ، که بعد ازسرگردانیهای زیاد با همکاری خانم جان موفق به پیداکردن آن شدیم. اگرچه کارت های قبلی مان ازمزارشریف بود، و خوب بود که مه یک کارت دفعه قبل ازبامیان گرفته بودم. بعد ازصحبت های طولانی که با خانم داشتم ،خانم را راضی به رفتن به لیسه ذکورمرکزبامیان کردم که برای خودکارت رای دهی اخذنماید. درآن جا که دراین اواخرصف های طولانی مردان وزنانی که خواهان کارت انتخابات هستند، به چشم می خورد. خانم رفته بعدازگذشت تفریبآ دوساعت موفق به این  کارشده و همراه کارت به خانه بازگشت که این موفقیت را به فال نیک می گیریم. وازاین بابت خانم جان خیلی خوشحال به نظرمی رسند ومی گوید که حتی یک رای که من می دهم هم خوب است برای کاندید موردنطرم. وگرنه کارت ازمزارداشتند و می توانستند با آن فقط یه کاندیدان ریاست جمهوری رای بدهد . و حالاازاین که می تواند هم به ریاست جمهوری و هم به شورای ولایتی رای بدهد ، خوشحال است که ازاین خوشحالی عیال محترم، ما هم خوشحالیم. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر