۱۳۹۲ بهمن ۱۴, دوشنبه

اولین تابلوی تبلیغاتی دربامیان

دربرحه انتخابات که این همه غوغا درکشورمان ،برپاکرده است ، من فقط دیروزشام هنگامیکه به طرف خانه می رفتم اولین نشانی ای ازانتخابات رادربامیان دیدم.مثل اینکه کمپاین انتخاباتی اشرف غنی احمدزی ازدیگران دربامیان ، پیشی گرفته است. یک تابلوی خیلی بزرگ ازاشرف غنی احمدزی به همراه دومعاون ایشان که دربغل جاده ای نصب شده بود. بادیدن عکس دردلم اشرف غنی را باکرزی مقایسه کردم،کرزی را که همه می شناسندو حاجت به توصیف نیست. اوکه دراین روزهایی که نفس آخرش را می زند هم، دست ازیقه این مردم بدبخت برنمی دارد، گاهی باامضاء نکردن پیمان امنیتی و گاهی هم با رهانیدن تروریستان بین المللی  القاعده،اززندان بگرام ،زندگی را براین مردم بیچاره تنگ میکند و فقط وفقط به فکرپرکردن جیب خود است که بعدازریاست جمهوری چندصباحی که ازعمرنکبت بارش باقیست، با خیالی راحت به عیش ونوش بپردازد. من که شناخت زیادی ازاشرف غنی ندارم با این تغیراتی که می آید،خوش بین هستم. حالا مهم نیست که کدام ازاین 11 نفرکاندیدبی لیاقت ،ریس جمهورمی شوند. برهمگان معلوم است که هیچ کدام ازاین 11 نفراستعداد کافی را برای ریس جمهورشدن ندارند. کاش می توانستیم کرزی را به همان دوره 5 ساله اولش راضی کنیم و به جایش یک آدم دیگری را ریس جمهور میکردیم ، شاید حالاحال  وروزما بهترازاین می بود،شاید هم بدتر!!!!!!!!. به یاد ضرب المثل قدیمیها افتادم که میگویند، سگ زرد ، برادرشغال است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر