۱۳۹۲ اسفند ۱, پنجشنبه

پاسخ به شبکه پیوند

دریکی ازپست های قبلی نوشته بودم که دوست دارم و می خواهم یک خبرنگارشهروندی باشم، یادتان است؟ ودرهمین رابطه شبکه پیوند، ازما دوتا سوال پرسیدند اول: شماازکجا معلومات لازم درباره انتخابات رامی گیرید؟ وازکجاترجیح می دهید که معلومات رابگیرید؟ جواب: ازآنجاییکه دفتریاسازمان شمانیاز به معلومات دقیق ودرست دارد ، من هم همان حقیقت را می نویسم. معلومات انتتخاباتی را ازتویترتقریبا 40% و دیگرسایت ها ،مثل بی بی سی ، طلوع ، بخدی  ووووو25% ، ازرادیو ها مثل بی بی سی و رادیوهای محلی بامیان ،مثل رادیوی بامیان ، رادیوپیوند، رادیو بیان و گاهی هم آریانا تقریبآ 15% . و ازآنجاییکه دسترسی به دیش آنتن (ماهواره) ندارم، ازتلویزیون آریانا،راه فردا،وملی تقریبآ 10%، و ازپوسترها وتابلوهای تبلیغاتی کاندیدان درکوجه وبازارهم 10% می گیرم ، که همگی اینها 100 فیصد می شود معلومات درباره انتخابات را می گیرم. و جواب بخش دوم: ازآنجاییکه کارمند هستم وروزانه دردفتر،مصروف و نمی توانم به اخباردرباره انتخابات ،گوش کنم، ترجیح می دهم درطول شب به اخبار، گوش کنم. شاید برای شما معلوم باشد که دربامیان برق دولتی وجودندارد و مردم برق آن هم فقط درحد روشنایی خودرا ازطریق سولرهای آفتابی میگیرندو این سیستم جوابگوی تلویزیون نمی باشدواگرهم جواب بدهد صرف برای یکی دوساعت نه بیشتر. پس من ترجیح می دهم ازرادیو بیشتر بشنوم و ازتویتربه این اطلاعات دست بیابم.  
سوال دوم: کدام رادیو تاتلویزیون درمحل زندگی شما درباره انتخابات صحبت میکند؟ رادیوی بی بی سی ،رادیوی محلی بامیان، رادیوپیوند، رادیوبیان، ورادیوی آریانا، و ازتلویزیون ها فقط تلویزیون آریانا ، راه فردا آن هم فقط شبها، تلویزیون ملی فقط شبها.
این ها سوالات وجواباتی بودند که بین من و شبکه پیوند رد وبدل شد.صرف بخاطرمعلومات شما این مطلب را باشماشریک ساختم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر